Takipte Kalın;

Aktüel

Hakan Sur, Türk Sineması sektörüne bir ilk yaşatacak

Türkiye’nin ilk korku-dram türünde sinema filmi olan “Kan Büyüsü”, 2020 yılında vizyona giriyor.

Met-Cezir, Leyla ile Mecnun, Kalp Atışı, Rüzgarın Kalbi, Güllerin Savaşı, Adını Feriha Koydum, Kanıt gibi kült dizilerin Sanat Yönetmeni Hakan SUR, Türkiye’nin ilk korku-dram türünde sinema filmini çekmeye hazırlanıyor.

Filmin ana kadın karakteri için, Cezayirli model Amina Kaddur, Lübnanlı model Lamitta Franjieh ve Gineli oyuncu Hania Amar ile görüşmeler için düğmeye basıldığı bildirildi.

Animasyonlarını dünyaca ünlü illüstratör-çizer Tayyar Özkan’ın yapacağı filmin cast çalışması, plato kurulumu ve kostüm tasarımları 2019 yılının son çeyreğinde başlıyor.

Dünyada az sayıda çekilmiş olan korku-dram türünün şöhretli filmleri arasında Kuzuların Sessizliği, Yetimhane, Cinnet, Karanlık Gece, Gizli Yüzler gibi gişe rekoru kırmış ve ait olduğu döneme damga vurmuş şaheserler yer alıyor.

Türkiye’nin ilk-korku türündeki sinema filmi olan “Kan Büyüsü” filminde olaylar şöyle gelişiyor:

Kan Büyüsü, Amerikan ve Türk yapımlarında olduğu gibi gençlerin topluca izbe bir yere gittiği ve başlarına ürkütücü olayların geldiği bir korku hikayesinden ziyade tam yanımızdaki apartmanda, hemen bir sokak aşağımızda veya bulunduğumuz binada gelişebilicek hayatın içinden olaylarla örülü bir senaryoya sahip. Hikayenin ürkütücü yanı ise herkesi içine çeken ve oyunun birer parçası haline getiren profesyonelce işlenmiş kaotik yapısı.

“Bir aile apartmanda görüntüde herkes kendi halinde yaşamaktadır. Üç kız kardeş ve dışarıdan bir aile yaşamaktadır. Fatma ve oğlu Hasan, Zeynep ve kızı Hacer, enişteler Mehmet ve Mustafa arasında geçen inanılmaz kurnazlıklar ve ihanet anlatılmaktadır.

Hasan, üniversiteyi bitirmiş, KPSS’ye hazırlanmaktadır. Fatma, kocası ölmüş, dindar, bütün hayatını oğlu Hasana adamış bir kadındır. Hacer, bekar geç bir kızdır. Enişteler ise iç güveysi olarak aile apartmanlarına yerleşmiş kişilerdir.

Aile içinde yaşanan gizli bir aşkı üstlenmekten çekinen Hacer ve küçük enişte Mustafa, suçu Hasan’a atarlar. Sınava hazırlanmakta olan Hasan, bu iftira karşısında çok korkar ve çaresiz kalır. Bu baskıyı kaldıramaz ve intihar eder. Bu intiharın ıstırabına dayanamayan anne Fatma ise oğlunun intikamı için, çareyi dualarda bulur.

Fakat, gerçek dünyanın sınırlarını aşmaktan korkmayan aile bireyleri çoktan diğer dünya ile ilişkiye geçmiştir. Ayşe, kocası Mustafa’nın hovardalıklarını önlemek için, büyüler ve muska ile kocasını sadık bir eş haline getirmek ister. Hacerin annesi ise Hacer’in iffetsizliğini örtmek için, öteki cinci ebeden yardım ister. Bu büyük hataların ve tehlikeli oyunların elbette bir bedelli olacaktır.

Apartmanda masum ve geleceğini kurmak için çabalayan Hasan’a suçlamada bulunulması, apartmanı koruyan iyi duaların etkisini kaybetmesine neden olmuştur. Fatma’nın bedduaları felaketlerin başlangıcı olacaktır.

Bütün apartmana bereketsizlik, kabuslar karanlık ve ani ölümler musallat olur. Apartmanda yaşayanları büyük, acı ve izleyiciyi şoke edecek farklı varyasyonlarda sonlar beklemektedir. (Hakan Sur)”

Devamını Oku
Reklam Alanı
Yorum Bırak

YORUMLAR

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Aktüel

Burcu Esmersoy Ipekyol Beachwear 2021 koleksiyonu için kamera karşısına geçti

Ipekyol, Yaz 2021 sezonunda plaj modasına damga vuracak ilk beachwear koleksiyonu için Burcu Esmersoy ile iş birliği yapıyor! Burcu Esmersoy’un ilham veren stiliyle hazırlanan koleksiyon seçkisi, sizi sıcak yaz günlerine doğru bir yolculuğa çıkarmaya hazırlanıyor.

Ipekyol ilk kez beachwear koleksiyonu ile modaseverlerle buluşuyor! Sıcak kumlardan serin sulara uzanan, karakterli ve sezonun yükselen tasarımlarından oluşan koleksiyonun ilham rotası ise Burcu Esmersoy’un enerji dolu stilinden yola çıkıyor. Burcu Esmersoy ve Ipekyol tasarım ekibinin, uzun ve heyecanlı çalışmasının ardından hazırlanan Burcu Esmersoy for Ipekyol Beachwear 2021 Koleksiyonu; beachwear, swimwear ve aksesuar seçkisiyle plaj modasının nabzını tutuyor.

Yaz mevsimine eşlik eden renkli mayolar, derin sırt detayıyla sürpriz bir görünüm sergiliyor. Egzotik desenli pareolar ile kombinlenmeye müsait bu mayolar ise toz pembesi, klasik leopar deseni veya siyah rengiyle özlenen gün batımlarının eşlikçisi oluyor. Ayrıca mevsimin favori rengi beyazlardan oluşan şort ve önden bağlamalı cropped top takım fresh bir look yaratıyor.

Canlı renklerin birlikteliğiyle oluşan çiçek desenli surf mayo, bu sezon farklı tasarımları deneyimlemek isteyenlerin radarına giriyor. Aynı desenlerdeki bikini ise deniz kenarında şıklığı vaat ediyor. Minimal tavır sergileyen tarçın tonlu yüksel bel bikini ve kemer detaylı mayo ise yalın olduğu kadar feminen bir duruş yaratıyor.

Dalga seslerinin yanında müzik ritmlerine eşlik edecek tek omuzlu mayo ve yüksek belli bikiniler, siyah-beyaz denklemine teslim olarak deniz kenarında retro etkisi sunuyor. Zebra ve egzotik desenli mayolar ise sahil şeridinde iddialı olmayı tercih edenlerin favori parçası olarak yerini alıyor. Sıcak günlerin eşlikçisi olacak örme detaylı elbise, tatil şıklığından ödün vermek istemeyenlerin radarına giriyor.

Beachwear stilinizi tamamlayacak doğal taşlı küpeler ve bileklikler sade bir şıklık sunarken, yazın olmazsa olmazı halat ve deniz kabuğu detaylı sandaletler ise içinizi ısıtıyor. Hasır şapkalar ve çantalar ise günün her anında yanınızda olmaya aday!

Burcu Esmersoy’un stilini yansıttığı Burcu Esmersoy for Ipekyol Beachwear 2021 Koleksiyonu, ilk kez 17 Mayıs tarihinde Ipekyol mağazalarında ve online’da modaseverlerle buluşuyor. Özlenen yaz günlerine ithafen yaratılan koleksiyon seçkisi ise feminen, heyecan verici ve renkli bir ilham panosu yaratıyor.

Devamını Oku

Aktüel

Trendyol.com ve Trendyol Yönetimi, “Tükendi Skandalı” ile mağazalarını mağdur ediyor!

Trendyol yaşattığı mağduriyet ile mağaza sahiplerini kızdırdı!

Alışveriş sitesi Trendyol.com’da satış yapan bir kısım mağazanın danışmanlığını yürüten Ticari ve Basın Danışmanı Abdullah KOÇOĞLU (Joker Abdul), “Trendyol.com ve Trendyol Yönetimi, ‘Tükendi Skandalı’ ile mağazalarını mağdur ediyor!” dedi.

Koçoğlu yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:

“Trendyol.com’da satılan kimi ürünlerde yüklü stok olmasına rağmen ürün, müşteri ara yüzünde “TÜKENDİ” olarak görünüyor.

Trendyol yönetimini defalarca kez uyardık!

Trendyol Yönetimini, defalarca kez müşteri temsilcileri aracılığıyla yazılı halde uyarmamıza rağmen sistemde bulunan söz konusu açığın önüne geçemiyorlar. Müşteri temsilcilerinin yaptığı en iyi icraat ise bildirim oluşturmaktan öte geçmiyor. Sonuç, elde var sıfır!

Trendyol, mağazalarını maddi kayba uğratıyor!

Trendyol.com dahilinde bulunan mağazasına ürün yükleyen mağaza sahipleri, göz göre göre Trendyol tarafından zarara uğratılıyor. Yükledikleri ürüne, fiziki ya da internet ortamında ücretli tanıtım yapan kimi mağazalar, ürünü satın almak isteyen müşterilerin karşılaştığı “Tükendi” ibaresi sebebiyle satış yapamıyorlar. Haliyle durumdan habersiz olarak reklam veren söz konusu mağazaların harcamaları da çöpe gitmiş oluyor.

Trendyol yetkililerinden mağazalara yersiz talep!

Yaşanan aksaklığı müşteri hizmetleri aracılığıyla bildirim oluşturarak Trendyol yetkililerine ileten mağaza sahipleri, tuhaf bir taleple karşı karşıya kalıyor. Bildirimi oluşturan müşteri hizmetleri temsilcisi mağaza yetkilisinden, müşteri ara yüzünden tıklandığında “Tükendi” ibaresi çıkan ürünlerin barkod numaralarını talep ediyor.

Yani, varsayalım mağazanızda 2000 adet ürününüz var. Siz, mağaza yetkilisi olarak her gün bu ürünlerinizde “Trendyol’un sistemlerinden kaynaklanan bir hata oluştu mu?” diye kontrol etmekle mükellef tutuluyorsunuz. İşiniz gücünüz yok, her yeni gün ürün kontrolü için mesai vereceksiniz.

Trendyol’un kampanya onay departmanında ilginç uygulama!

Bilindiği üzere Trendyol firması, sıklıkla kampanya düzenliyor. Haliyle mağazalar da bu kampanyalara zaman zaman katılım gösteriyor. Tabi ki, mağazaların kampanyaya dahil etmek istediği ürünler, öncelikle Trendyol’un onayına sunuluyor. Trendyol yetkilileri kampanya başvurusunda bulunan mağazanın ürünlerini enine boyuna inceliyor. Ürün kampanya adına uygun mu, üründe yeterli stoku var mı vb. Derken, kampanya başlıyor, bir bakıyorsunuz ki; kampanyaya dahil edilmiş olan kimi ürünlerinizin satın alma sayfasında “Tükendi” ibaresi yer alıyor.

Özetle, Trendyol yönetimi aymazlığı iyiden ele almış. Hani, derler ya; “Hem suçlu hem de güçlü…” tam o hesap.

Daha söylenecek çok söz var ama, zamanı var!

Daha söylenecek çok söz var ancak, devamını kamuoyu yararına daha geniş kitlelere duyuracağım doğru zamana saklıyorum. Umarım o güne kadar kendilerine çeki düzen verirler. Zira toparlanmazlar ise mağazalardan kazandıkları %20 ve üzeri komisyon kazançlarını oluk gibi reklama akıtsalar dahi onca çatlağı bulunan böylesi bir gemiyi su almaktan kurtaramazlar. Benden söylemesi…”

Devamını Oku

Aktüel

Müzisyenlere 500 bin liralık ödül kazandıracak Cover Şarkı Yarışması için düğmeye basıldı

Yazar, Showman ve Karikatürist Abdullah Koçoğlu (Joker Abdul), Youtube kanalında yapacağı Cover Şarkı Yarışması ile toplamda 500 bin lira değerinde hediye dağıtacağını belirtti.

Müzik camiasına destek sağlamak için yola çıktığını belirten Koçoğlu, Youtube kanalında organize ettiği Cover Şarkı yarışması’na ilişkin şu ifadelere yer verdi:

“2021 yılbaşı ve sonrası müzisyenler ve müziğe gönül verenler için, oldukça şanslı bir yıl. Müzikle ilgili kariyer planınız varsa siz de bu yarışmaya katılarak ve 4 ayrı şarkıdan (besteden) birini en iyi söyleyerek, 125 bin lira değerindeki 4 ödülden birinin sahibi olabilirsiniz. Okumanızı ister en basit karaoke tekniği ile müziğin üzerine gerçekleştirin, isterseniz gitar eşliğinde kaydedin, dilerseniz de bestenin notaları ile yeni bir aranje oluşturun; her halükârda bu yarışmaya katılmanız kendiniz ya da müzik grubunuz adına hayatınızdaki önemli bir kilometre taşı olabilir. Şansınızı denemek ister misiniz?”

Yarışma ile ilgili detayları kaçırmamak için, @JokerAbdul Youtube kanalını takibe alabilirsiniz.

Devamını Oku
Reklam Alanı

ÇOK OKUNANLAR