Takipte Kalın;

Aktüel

Koçoğlu; “Türk Hava Yolları’nı bugün itibariyle boykot ediyoruz!”

Türk Hava Yolları’ndan 24 Temmuz tarihinde İstanbul-Adana seferi yapacak olan 12:05’te kalkacak uçağa Tuna Güzelyurt adına bilet satın alan (UZT6H8) Güzelyurt ile Ticari Danışmanı Abdullah Koçoğlu, çifte skandal yaşadıklarını belirtti.

Koçoğlu, basına yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:

24 Temmuz tarihinde saat 12:05’te İstanbul-Adana seferi yapacak olan uçağa Tuna Güzelyurt adına bilet satın aldık (UZT6H8). Ardından ek bedel ödeyerek 6F numaralı koltuğu rezerve ettik. Bir süre sonra sisteme girdiğimizde rezerve ettiğimiz koltuk numaramızın 9F ile değiştirildiğini gördük. Duruma itiraz etmek için, yönlendirildiğimiz 444 0 849 numaralı telefonu aradık ve müşteri hizmetleri yetkilisi ile yaptığımız görüşme sonrasında 3 saat içerisinde çözüm sağlanacağı vaadi ile telefonu karşılıklı olarak kapattık. Bu arada müşteri hizmetleri yetkilisi durumu ifade eden ve işleyişi takip edebileceğimiz bir de e-posta gönderisi gerçekleştirdi. Saatler 17:34’ü gösterdiğinde tekrar arama gerçekleştirdik ve 6F’nin Business kategorisine alındığını, 9F ile seyahat etmemiz gerektiğini ifade ettiler. Bu dayatmayı kabul etmeyince çözüm önerileri “Bilet iptali gerçekleştirip, ücretinizi iade edelim!” oldu.

Türk hava Yolları’nın bu tutumu kabul edilemez. Hem koltuk rezervasyonu için ek ödeme alacaksın hem de kafana göre iptal gerçekleştirip, üstelik de haber verme zahmetine bile katlanmadan yolcuyu kendi istediğin koltukla taşıyacaksın. Herhangi bir yere oturacak olsam, ek bedel ödeyerek yer rezervasyonu yapmam. O halde sen (THY), ek bedel tahsil ederek kamuoyu üzerinden haksız kazanç sağlamış oluyorsun. Sanıyorum ki, Türk hava Yolları, nasıl olsa kimse 30-40 liranın peşinde koşmaz, nereyi göstersek oraya oturur mantığı ile iş yapıyor. Biz koşarız!

Bu arada şunu da belirtmeden geçmek yanlış olur. Türk Hava Yolları 6F numaralı gasp ettiği koltuğumuzu, Business kısmına dahil etmiş. Yani, bir başka deyişle; daha pahalıya bilet satsın diye ekonomi sınıfından bilet alan yolcusunu satışa getirmiş.

Bugün itibariyle gerek danışmanlığını yürüttüğümüz onlarca kuruluşta gerekse kendi şirketlerimizde Türk hava Yolları’nı süresiz boykot ediyoruz. Bundan böyle biletini Türk Hava Yolları’ndan satın alan hiçbir işçi ya da yönetici, şirketlerimizden yolculuk yardımı ya da bilet bedelini tahsil edemez.

Devamını Oku
Reklam Alanı
Yorum Bırak

YORUMLAR

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Aktüel

Burcu Esmersoy Ipekyol Beachwear 2021 koleksiyonu için kamera karşısına geçti

Ipekyol, Yaz 2021 sezonunda plaj modasına damga vuracak ilk beachwear koleksiyonu için Burcu Esmersoy ile iş birliği yapıyor! Burcu Esmersoy’un ilham veren stiliyle hazırlanan koleksiyon seçkisi, sizi sıcak yaz günlerine doğru bir yolculuğa çıkarmaya hazırlanıyor.

Ipekyol ilk kez beachwear koleksiyonu ile modaseverlerle buluşuyor! Sıcak kumlardan serin sulara uzanan, karakterli ve sezonun yükselen tasarımlarından oluşan koleksiyonun ilham rotası ise Burcu Esmersoy’un enerji dolu stilinden yola çıkıyor. Burcu Esmersoy ve Ipekyol tasarım ekibinin, uzun ve heyecanlı çalışmasının ardından hazırlanan Burcu Esmersoy for Ipekyol Beachwear 2021 Koleksiyonu; beachwear, swimwear ve aksesuar seçkisiyle plaj modasının nabzını tutuyor.

Yaz mevsimine eşlik eden renkli mayolar, derin sırt detayıyla sürpriz bir görünüm sergiliyor. Egzotik desenli pareolar ile kombinlenmeye müsait bu mayolar ise toz pembesi, klasik leopar deseni veya siyah rengiyle özlenen gün batımlarının eşlikçisi oluyor. Ayrıca mevsimin favori rengi beyazlardan oluşan şort ve önden bağlamalı cropped top takım fresh bir look yaratıyor.

Canlı renklerin birlikteliğiyle oluşan çiçek desenli surf mayo, bu sezon farklı tasarımları deneyimlemek isteyenlerin radarına giriyor. Aynı desenlerdeki bikini ise deniz kenarında şıklığı vaat ediyor. Minimal tavır sergileyen tarçın tonlu yüksel bel bikini ve kemer detaylı mayo ise yalın olduğu kadar feminen bir duruş yaratıyor.

Dalga seslerinin yanında müzik ritmlerine eşlik edecek tek omuzlu mayo ve yüksek belli bikiniler, siyah-beyaz denklemine teslim olarak deniz kenarında retro etkisi sunuyor. Zebra ve egzotik desenli mayolar ise sahil şeridinde iddialı olmayı tercih edenlerin favori parçası olarak yerini alıyor. Sıcak günlerin eşlikçisi olacak örme detaylı elbise, tatil şıklığından ödün vermek istemeyenlerin radarına giriyor.

Beachwear stilinizi tamamlayacak doğal taşlı küpeler ve bileklikler sade bir şıklık sunarken, yazın olmazsa olmazı halat ve deniz kabuğu detaylı sandaletler ise içinizi ısıtıyor. Hasır şapkalar ve çantalar ise günün her anında yanınızda olmaya aday!

Burcu Esmersoy’un stilini yansıttığı Burcu Esmersoy for Ipekyol Beachwear 2021 Koleksiyonu, ilk kez 17 Mayıs tarihinde Ipekyol mağazalarında ve online’da modaseverlerle buluşuyor. Özlenen yaz günlerine ithafen yaratılan koleksiyon seçkisi ise feminen, heyecan verici ve renkli bir ilham panosu yaratıyor.

Devamını Oku

Aktüel

Trendyol.com ve Trendyol Yönetimi, “Tükendi Skandalı” ile mağazalarını mağdur ediyor!

Trendyol yaşattığı mağduriyet ile mağaza sahiplerini kızdırdı!

Alışveriş sitesi Trendyol.com’da satış yapan bir kısım mağazanın danışmanlığını yürüten Ticari ve Basın Danışmanı Abdullah KOÇOĞLU (Joker Abdul), “Trendyol.com ve Trendyol Yönetimi, ‘Tükendi Skandalı’ ile mağazalarını mağdur ediyor!” dedi.

Koçoğlu yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:

“Trendyol.com’da satılan kimi ürünlerde yüklü stok olmasına rağmen ürün, müşteri ara yüzünde “TÜKENDİ” olarak görünüyor.

Trendyol yönetimini defalarca kez uyardık!

Trendyol Yönetimini, defalarca kez müşteri temsilcileri aracılığıyla yazılı halde uyarmamıza rağmen sistemde bulunan söz konusu açığın önüne geçemiyorlar. Müşteri temsilcilerinin yaptığı en iyi icraat ise bildirim oluşturmaktan öte geçmiyor. Sonuç, elde var sıfır!

Trendyol, mağazalarını maddi kayba uğratıyor!

Trendyol.com dahilinde bulunan mağazasına ürün yükleyen mağaza sahipleri, göz göre göre Trendyol tarafından zarara uğratılıyor. Yükledikleri ürüne, fiziki ya da internet ortamında ücretli tanıtım yapan kimi mağazalar, ürünü satın almak isteyen müşterilerin karşılaştığı “Tükendi” ibaresi sebebiyle satış yapamıyorlar. Haliyle durumdan habersiz olarak reklam veren söz konusu mağazaların harcamaları da çöpe gitmiş oluyor.

Trendyol yetkililerinden mağazalara yersiz talep!

Yaşanan aksaklığı müşteri hizmetleri aracılığıyla bildirim oluşturarak Trendyol yetkililerine ileten mağaza sahipleri, tuhaf bir taleple karşı karşıya kalıyor. Bildirimi oluşturan müşteri hizmetleri temsilcisi mağaza yetkilisinden, müşteri ara yüzünden tıklandığında “Tükendi” ibaresi çıkan ürünlerin barkod numaralarını talep ediyor.

Yani, varsayalım mağazanızda 2000 adet ürününüz var. Siz, mağaza yetkilisi olarak her gün bu ürünlerinizde “Trendyol’un sistemlerinden kaynaklanan bir hata oluştu mu?” diye kontrol etmekle mükellef tutuluyorsunuz. İşiniz gücünüz yok, her yeni gün ürün kontrolü için mesai vereceksiniz.

Trendyol’un kampanya onay departmanında ilginç uygulama!

Bilindiği üzere Trendyol firması, sıklıkla kampanya düzenliyor. Haliyle mağazalar da bu kampanyalara zaman zaman katılım gösteriyor. Tabi ki, mağazaların kampanyaya dahil etmek istediği ürünler, öncelikle Trendyol’un onayına sunuluyor. Trendyol yetkilileri kampanya başvurusunda bulunan mağazanın ürünlerini enine boyuna inceliyor. Ürün kampanya adına uygun mu, üründe yeterli stoku var mı vb. Derken, kampanya başlıyor, bir bakıyorsunuz ki; kampanyaya dahil edilmiş olan kimi ürünlerinizin satın alma sayfasında “Tükendi” ibaresi yer alıyor.

Özetle, Trendyol yönetimi aymazlığı iyiden ele almış. Hani, derler ya; “Hem suçlu hem de güçlü…” tam o hesap.

Daha söylenecek çok söz var ama, zamanı var!

Daha söylenecek çok söz var ancak, devamını kamuoyu yararına daha geniş kitlelere duyuracağım doğru zamana saklıyorum. Umarım o güne kadar kendilerine çeki düzen verirler. Zira toparlanmazlar ise mağazalardan kazandıkları %20 ve üzeri komisyon kazançlarını oluk gibi reklama akıtsalar dahi onca çatlağı bulunan böylesi bir gemiyi su almaktan kurtaramazlar. Benden söylemesi…”

Devamını Oku

Aktüel

Müzisyenlere 500 bin liralık ödül kazandıracak Cover Şarkı Yarışması için düğmeye basıldı

Yazar, Showman ve Karikatürist Abdullah Koçoğlu (Joker Abdul), Youtube kanalında yapacağı Cover Şarkı Yarışması ile toplamda 500 bin lira değerinde hediye dağıtacağını belirtti.

Müzik camiasına destek sağlamak için yola çıktığını belirten Koçoğlu, Youtube kanalında organize ettiği Cover Şarkı yarışması’na ilişkin şu ifadelere yer verdi:

“2021 yılbaşı ve sonrası müzisyenler ve müziğe gönül verenler için, oldukça şanslı bir yıl. Müzikle ilgili kariyer planınız varsa siz de bu yarışmaya katılarak ve 4 ayrı şarkıdan (besteden) birini en iyi söyleyerek, 125 bin lira değerindeki 4 ödülden birinin sahibi olabilirsiniz. Okumanızı ister en basit karaoke tekniği ile müziğin üzerine gerçekleştirin, isterseniz gitar eşliğinde kaydedin, dilerseniz de bestenin notaları ile yeni bir aranje oluşturun; her halükârda bu yarışmaya katılmanız kendiniz ya da müzik grubunuz adına hayatınızdaki önemli bir kilometre taşı olabilir. Şansınızı denemek ister misiniz?”

Yarışma ile ilgili detayları kaçırmamak için, @JokerAbdul Youtube kanalını takibe alabilirsiniz.

Devamını Oku
Reklam Alanı

ÇOK OKUNANLAR