Takipte Kalın;

Aktüel

Mehmet Koç, vatandaşın cebine 1 milyar lira tasarruf sağladıklarını belirtti

Deniz ve kara taşımacılığında Türkiye’nin en önemli firmaları arasında yer alan Negmar Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Koç, “2013 yılı Temmuz ayından bu yana Eskihisar-Tavşanlı (Yalova) hattında kaliteli hizmetimizle yaptığımız indirimlerimizle vatandaşımıza 1 milyar Türk Lirası tasarruf sağladık” dedi.

Negmar Şirketler Grubu, ekonomi basını temsilcileriyle iftar sofrasında bir araya geldi. Hilton Bomonti Hotel’de gerçekleşen iftar yemeğine Negmar Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Koç ve Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Sefa Koç ,Etis Lojistik Genel Müdürü Sabri Yıldız, Negmar Şirketler Grubu Teknoloji Yatırımları Danışmanı Cihan Nazmi Bıyıklı katıldı. İftar öncesi basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Mehmet Koç, Negmar Denizcilik Şirketi ile Eskihisar-Tavşanlı/Yalova arasında hızlı ekonomik ve rahat deniz ulaşımını tesis ettiklerini bu 5 yılı aşkın süre zarfında vatandaşın cebine 1 milyar TL tasarruf sağladıklarını söyledi.

450 çalışanla dev hizmet

Negmar’ın esasen bir denizcilik grubu olduğunu ancak bünyesinde başka şirketleri de barındırdığını vurgulayan Koç, “Bünyesinde 450 civarında çalışanı olan daha çok yolcu taşımacılığı, denizde araç taşımacılığı ve kara lojistiği yapan bir grubuz. Aynı zamanda bilgi işlem ile ilgilenen bir yönümüz de var. Bünyemizde Etis Lojistik şirketimizle karayolu lojistik taşımacılığı yapıyoruz. Bisar yazılım firmamız teknoloji çalışmaları yapıyor ve yazılım üretiyor. Gök Denizcilik şirketimiz ise liman işletmeciliği yapıyor, iskeleleri işletiyor. Erdeniz şirketimiz, Türkiye’de Marmara denizinde tek olan ve sadece tren taşıyabilen, içerisinde raylı sistemi bulunan ve 40 vagon taşıyan 200 metrelik gemilerimiz ile Derince-Tekirdağ arasında çalışmalar yürütüyor” diye konuştu.

18 milyon yolcu taşındı

Tren ile taşımacılık alanında yakın gelecekte büyük bir atılım yapacaklarını dile getiren Koç, “İlerleyen dönemlerde Ege Bölgesi’nin de Avrupa ticaretine katkı sunacağı Bandırma-Tekirdağ hattını açıyor olacağız. Eskihisar-Tavşanlı (Yalova) arabalı feribot taşımacılığı yaptığımız hattımız ise Negmar’ın ana yapısını oluşturuyor. Bu hatta yıllık 1 milyon araç taşıyoruz. 2013 yılı Temmuz ayından itibaren çalışıyoruz. 4 feribotumuzla vatandaşlarımıza hizmet veriyoruz. Hatta bir hizmet kalitesi getirdik, yüksek ölçüde indirimlerimizle, 40 dakikalık yolculuğu 25 dakikaya indirerek ve alternatif ödeme imkanlarıyla rekabeti oluşturarak bugüne kadar vatandaşın cebine 1 milyar TL tasarruf sağladık. Biz bu hata başladığımızda tır ücreti 170 TL’ydi, 5 yıldır hala zam yapmadan 155 TL’ye hizmet veriyoruz. Bu bizim açımızdan büyük bir hizmet. Yolcu taşımacılığı da bizim için çok önemli. Marmara denizi bu açıdan çok yoğun bir yolcu kapasitesine sahip. Son teknoloji ürünü 4 gemimizle hizmet veriyoruz. Eskihisar-Tavşanlı hattımızda 18 milyon yolcu taşıdık” dedi.

Yük taşımacılığında Ege ile Münih arası 48 saate düşecek

“Erdeniz şirketimiz Türkiye’de büyük öneme sahip deniz üzerinden tren taşımacılığı gerçekleştiren şirketimiz” diyen Mehmet Koç, “15 yıllık dönemde demir yolu yatırımları çok büyük ölçüde artışa geçti. Trenle yük taşımacılığını Erdeniz şirketimizle Tekirdağ-Derince arasında gerçekleştiriyoruz. Burası Çin’den Londra’ya bağlanan tren yolunun bir parçası. Bu yönüyle stratejik bir yer. Asıl önemli nokta ise Tekirdağ-Bandırma hattımızın yapımını tamamladık. Çok az bir bölümü kaldı ve yakında tamamlanacak. Bu hat faaliyete geçtiği zaman Ege’den trene yüklenen bir yük, Erdeniz tren feribotları sayesinde 48 saat içerisinde Münih’e ulaşacak. Bu çok ciddi anlamda bir zaman, maliyet ve iş gücü kazanımı sağlayacak. Yıllardır Türkiye’de yapılmaya çalışılan ancak hep aksaklık gösteren bu projeyi faaliyete geçireceğiz. Bandırma’da son testlerimizi de bu anlamda gerçekleştirdik” ifadelerini kullandı. Kara lojistiği olarak Etis Lojistik Şirketi’nin çalışmalar yaptığını belirten Koç, 241 personel ile faaliyet gösteren Etis ile lojistik konusunda önemli bir oyuncu olduklarını ve 8 farklı limanda dökme yükleri paketleme yaptıklarını söyledi.

Çocuklar için güvenli internet aracı

Mehmet Koç toplantıda yeni bir yerli ve milli teknoloji ürününün de müjdesini verdi. Çocukların güvenli internet kullanımı için bir cihaz geliştirdiklerini açıklayan Koç, “Bisar Yazılım ve Teknoloji Şirketimiz dünyada şu ana kadar sadece Amerika’da bir benzer örneği bulunan ve evdeki her cihaz için istediğiniz noktadan ayrı ayrı internet filtresi yapabilecek bir cihaz geliştirdi. Temiz Aile Filtresi (TAFİ) adını verdiğimiz bu cihazı modeme takarak, çocukların girebileceği uygunsuz içerikleri filtreleyebiliyorsunuz. Goople Play Store ve App Store’dan Tafi Safe adlı uygulamayı yükleyerek dünyanın her yerinden tek tıkla çocuğunuzun internet erişimini kontrol edebiliyorsunuz. Şuan test aşaması devam eden Tafi, yakın zamanda kamuoyuna sunulacak” dedi.

Devamını Oku
Reklam Alanı
Yorum Bırak

YORUMLAR

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Aktüel

Burcu Esmersoy Ipekyol Beachwear 2021 koleksiyonu için kamera karşısına geçti

Ipekyol, Yaz 2021 sezonunda plaj modasına damga vuracak ilk beachwear koleksiyonu için Burcu Esmersoy ile iş birliği yapıyor! Burcu Esmersoy’un ilham veren stiliyle hazırlanan koleksiyon seçkisi, sizi sıcak yaz günlerine doğru bir yolculuğa çıkarmaya hazırlanıyor.

Ipekyol ilk kez beachwear koleksiyonu ile modaseverlerle buluşuyor! Sıcak kumlardan serin sulara uzanan, karakterli ve sezonun yükselen tasarımlarından oluşan koleksiyonun ilham rotası ise Burcu Esmersoy’un enerji dolu stilinden yola çıkıyor. Burcu Esmersoy ve Ipekyol tasarım ekibinin, uzun ve heyecanlı çalışmasının ardından hazırlanan Burcu Esmersoy for Ipekyol Beachwear 2021 Koleksiyonu; beachwear, swimwear ve aksesuar seçkisiyle plaj modasının nabzını tutuyor.

Yaz mevsimine eşlik eden renkli mayolar, derin sırt detayıyla sürpriz bir görünüm sergiliyor. Egzotik desenli pareolar ile kombinlenmeye müsait bu mayolar ise toz pembesi, klasik leopar deseni veya siyah rengiyle özlenen gün batımlarının eşlikçisi oluyor. Ayrıca mevsimin favori rengi beyazlardan oluşan şort ve önden bağlamalı cropped top takım fresh bir look yaratıyor.

Canlı renklerin birlikteliğiyle oluşan çiçek desenli surf mayo, bu sezon farklı tasarımları deneyimlemek isteyenlerin radarına giriyor. Aynı desenlerdeki bikini ise deniz kenarında şıklığı vaat ediyor. Minimal tavır sergileyen tarçın tonlu yüksel bel bikini ve kemer detaylı mayo ise yalın olduğu kadar feminen bir duruş yaratıyor.

Dalga seslerinin yanında müzik ritmlerine eşlik edecek tek omuzlu mayo ve yüksek belli bikiniler, siyah-beyaz denklemine teslim olarak deniz kenarında retro etkisi sunuyor. Zebra ve egzotik desenli mayolar ise sahil şeridinde iddialı olmayı tercih edenlerin favori parçası olarak yerini alıyor. Sıcak günlerin eşlikçisi olacak örme detaylı elbise, tatil şıklığından ödün vermek istemeyenlerin radarına giriyor.

Beachwear stilinizi tamamlayacak doğal taşlı küpeler ve bileklikler sade bir şıklık sunarken, yazın olmazsa olmazı halat ve deniz kabuğu detaylı sandaletler ise içinizi ısıtıyor. Hasır şapkalar ve çantalar ise günün her anında yanınızda olmaya aday!

Burcu Esmersoy’un stilini yansıttığı Burcu Esmersoy for Ipekyol Beachwear 2021 Koleksiyonu, ilk kez 17 Mayıs tarihinde Ipekyol mağazalarında ve online’da modaseverlerle buluşuyor. Özlenen yaz günlerine ithafen yaratılan koleksiyon seçkisi ise feminen, heyecan verici ve renkli bir ilham panosu yaratıyor.

Devamını Oku

Aktüel

Trendyol.com ve Trendyol Yönetimi, “Tükendi Skandalı” ile mağazalarını mağdur ediyor!

Trendyol yaşattığı mağduriyet ile mağaza sahiplerini kızdırdı!

Alışveriş sitesi Trendyol.com’da satış yapan bir kısım mağazanın danışmanlığını yürüten Ticari ve Basın Danışmanı Abdullah KOÇOĞLU (Joker Abdul), “Trendyol.com ve Trendyol Yönetimi, ‘Tükendi Skandalı’ ile mağazalarını mağdur ediyor!” dedi.

Koçoğlu yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:

“Trendyol.com’da satılan kimi ürünlerde yüklü stok olmasına rağmen ürün, müşteri ara yüzünde “TÜKENDİ” olarak görünüyor.

Trendyol yönetimini defalarca kez uyardık!

Trendyol Yönetimini, defalarca kez müşteri temsilcileri aracılığıyla yazılı halde uyarmamıza rağmen sistemde bulunan söz konusu açığın önüne geçemiyorlar. Müşteri temsilcilerinin yaptığı en iyi icraat ise bildirim oluşturmaktan öte geçmiyor. Sonuç, elde var sıfır!

Trendyol, mağazalarını maddi kayba uğratıyor!

Trendyol.com dahilinde bulunan mağazasına ürün yükleyen mağaza sahipleri, göz göre göre Trendyol tarafından zarara uğratılıyor. Yükledikleri ürüne, fiziki ya da internet ortamında ücretli tanıtım yapan kimi mağazalar, ürünü satın almak isteyen müşterilerin karşılaştığı “Tükendi” ibaresi sebebiyle satış yapamıyorlar. Haliyle durumdan habersiz olarak reklam veren söz konusu mağazaların harcamaları da çöpe gitmiş oluyor.

Trendyol yetkililerinden mağazalara yersiz talep!

Yaşanan aksaklığı müşteri hizmetleri aracılığıyla bildirim oluşturarak Trendyol yetkililerine ileten mağaza sahipleri, tuhaf bir taleple karşı karşıya kalıyor. Bildirimi oluşturan müşteri hizmetleri temsilcisi mağaza yetkilisinden, müşteri ara yüzünden tıklandığında “Tükendi” ibaresi çıkan ürünlerin barkod numaralarını talep ediyor.

Yani, varsayalım mağazanızda 2000 adet ürününüz var. Siz, mağaza yetkilisi olarak her gün bu ürünlerinizde “Trendyol’un sistemlerinden kaynaklanan bir hata oluştu mu?” diye kontrol etmekle mükellef tutuluyorsunuz. İşiniz gücünüz yok, her yeni gün ürün kontrolü için mesai vereceksiniz.

Trendyol’un kampanya onay departmanında ilginç uygulama!

Bilindiği üzere Trendyol firması, sıklıkla kampanya düzenliyor. Haliyle mağazalar da bu kampanyalara zaman zaman katılım gösteriyor. Tabi ki, mağazaların kampanyaya dahil etmek istediği ürünler, öncelikle Trendyol’un onayına sunuluyor. Trendyol yetkilileri kampanya başvurusunda bulunan mağazanın ürünlerini enine boyuna inceliyor. Ürün kampanya adına uygun mu, üründe yeterli stoku var mı vb. Derken, kampanya başlıyor, bir bakıyorsunuz ki; kampanyaya dahil edilmiş olan kimi ürünlerinizin satın alma sayfasında “Tükendi” ibaresi yer alıyor.

Özetle, Trendyol yönetimi aymazlığı iyiden ele almış. Hani, derler ya; “Hem suçlu hem de güçlü…” tam o hesap.

Daha söylenecek çok söz var ama, zamanı var!

Daha söylenecek çok söz var ancak, devamını kamuoyu yararına daha geniş kitlelere duyuracağım doğru zamana saklıyorum. Umarım o güne kadar kendilerine çeki düzen verirler. Zira toparlanmazlar ise mağazalardan kazandıkları %20 ve üzeri komisyon kazançlarını oluk gibi reklama akıtsalar dahi onca çatlağı bulunan böylesi bir gemiyi su almaktan kurtaramazlar. Benden söylemesi…”

Devamını Oku

Aktüel

Müzisyenlere 500 bin liralık ödül kazandıracak Cover Şarkı Yarışması için düğmeye basıldı

Yazar, Showman ve Karikatürist Abdullah Koçoğlu (Joker Abdul), Youtube kanalında yapacağı Cover Şarkı Yarışması ile toplamda 500 bin lira değerinde hediye dağıtacağını belirtti.

Müzik camiasına destek sağlamak için yola çıktığını belirten Koçoğlu, Youtube kanalında organize ettiği Cover Şarkı yarışması’na ilişkin şu ifadelere yer verdi:

“2021 yılbaşı ve sonrası müzisyenler ve müziğe gönül verenler için, oldukça şanslı bir yıl. Müzikle ilgili kariyer planınız varsa siz de bu yarışmaya katılarak ve 4 ayrı şarkıdan (besteden) birini en iyi söyleyerek, 125 bin lira değerindeki 4 ödülden birinin sahibi olabilirsiniz. Okumanızı ister en basit karaoke tekniği ile müziğin üzerine gerçekleştirin, isterseniz gitar eşliğinde kaydedin, dilerseniz de bestenin notaları ile yeni bir aranje oluşturun; her halükârda bu yarışmaya katılmanız kendiniz ya da müzik grubunuz adına hayatınızdaki önemli bir kilometre taşı olabilir. Şansınızı denemek ister misiniz?”

Yarışma ile ilgili detayları kaçırmamak için, @JokerAbdul Youtube kanalını takibe alabilirsiniz.

Devamını Oku
Reklam Alanı

ÇOK OKUNANLAR